benim oğlum iki yaşında kendi boğazını sıkıp kendini yere atıp bayılma numarası yapıyor. ve kimse ile başbaşa kalmadı düşünün yani bakıcı olsa aklıma neler gelir. aklınıza gelen en kötüsünü getirmeyin ama önleminizi de alın. veya bebeğinizle iletişim kurmaya çalışın ben hala olayım oyun oynayalım neler yapıyorsunuz gibisinden şansınızı deneyin.