Nltka Ben 25 yaşında ilk oğlumu doğurdum. Sonra tamam yeter bu kadar dedik eşimle. Tek çocuk eğitimi vs falan ona yükleniriz dedik. Taa ki annem ve babamı 2 yıl arayla kaybedene kadar. Bir anda annesiz ve babasız kaldım. Ve o an baktım ki benden hariç 5 kişi daha var aile üyelerinden. Yani 6 kardeşiz biz.Annem ve babamın hastalığında sorumlulukları bölüştük, öldüklerinde O acıyı bölüşerek yaşadık, o kadar iyi geldiler ki bana, oturdum uzun süre düşündüm eşimle birlikte. Kardeş bu hayatta sahip olunabilecek en güzel şey. İyi kötü herşeyiyle yanında, iyi yetiştirilen bir evlatsa.. Biz çok güzel bağlı yetiştirildik birbirimize. Ve ondan sonra 2.çocuğa karar verdim. Şuan küçük oğlum 3.yaşına basacak. Büyüğü 8 yaşında. İyi ki olmuş diyorum. 🤲🤲❤️ Bizler bu dünyadan göçüp gittikten sonra bir dayanakları olmalı… Kuzen, arkadaş vs hikaye.