Nltka merhaba,bende sizin gibi çok kararsızdım oğlum o zaman 2 yaşındaydı ,sadece bir gün korunmasız ilişkiden allahta nasip etmiş oldu ve doğdu ☺️Büyüğüm şuan 3.5 falan küçüğüm 5 aylık ikiside erkek ve ilk zamanlar (hamile oldugum zaman)ağlıyordum şimdi iyiki olmuş diyorum çünkü birbirleriyle öyle güzel zaman geciriyolarki hele o sarılmaları şimdi küçüğümün ayaklanmasını bekliyorum ☺️Bu sizin kararınız o yüzden kimseden akıl almayın derim allah nasip etmişse gelir zaten ,sağlıklada gelsin olursada ☺️