Tugba06 ilk 2 yıla kadar normalmış emziriyorsan eğer olmaman normal ben bebeğim 8 aylıktı ilk regl oldugumda regl olmada bir kaç gün önce lekelenmem oldu doktora gittim doktor emzirme sıklıgın eger azaldıysa vücut hazırlar kendini yavaş yavaş dedi sonra da regl oldum zaten