Tugba06 oğlum nerdeyse 2 yaşına girecek ben daha yeni adet oldum 😂 1 yasindayken gittim doktora adet olmuyorum die muayne oldum smear testi verdim hersey temiz çıktı. Doktor emzirirken olmayabilirsin normal demişti. Doğumdan sonra duzensizlikler olabilir demişti. Yani üzülmeyin yalnız degilsiniz😂