Tugba06 ben Sezer’den doğum yaptım 2021 yılının Mayıs ayında 10 aydır olmuyordum doktora gittim regl olabilmem için hap verdi adet söktürücü sanırım 1 hafta kullandım haplar zaten 1 haftalık bitti 10 gün içerisinde olacaksın dediler veeee nihayet 10 ayın sonunda oldum dün kahverengiydi bugün ise kırmızı çok şükür kilo da veremiyordum şimdi rahatlıkla oğlumun doğum gününe kadar verebilirim 😂😂