Tugba06 Kızlar 3 bucuk ay oldu dogum yapalı ama hala regl olmadım.. 😕 Sezeryan olan arkadaslarım sizler ne zaman regl oldunuz dogumdan sonra? Ne zamana kadar sürecek bu durum 😐
Deletedmom_32 Tugba06 40 kım çıkınca ertesi gün adet oldum ama 1 sene olmayanlar varmış ablamlar mesela 6/7 ay olmamışlar
BurcakDeniz 40 ına kadar devam etti. 2.5 aylık olduğumuzda regl oldum ilk kez. Ancak anneden anneye değişebilir. Emziriyorsanız regl etkiler. Bende emziriyorum ama regl oldum. Kimi hiç olmuyor.
Tugba06 BurcakDeniz emziriyorum da ama ne bileyim bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim.. Aklımın bir köşesinde hep bu soru 😅
10kasim Tugba06 valla eğer hamileysem ki hiç öyle bi olasılık düşünmedim ama heralde hayatımın şoku olur 😂😂
Serpiltoprak21 Tugba06 bir yılla iki yıl arası genellikle sütü dolu yağlı güzel sütü olan annleein iki yıla kadar regl olmaması çok normal karşılanılır
Seatib Tugba06 bir yönden çok rahat oluyor olmaması çünkü regl döneminde sütte azalma oluyor bu sıkıntıyı yaşamıyorsun. Bir de benim çok ağrılı geçiyordu o yüzden rahattım
neslihanyildiz Tugba06 benim 4 ay oldu henüz olmadım normal bi durum özellikle bebeğinizi emziriyorsanız