Öncelikle gecen hafta yasadıgım ve 10 gün süren kanamalı bir pişik sorunundan yazıyorum burada deli gibi post okudum 1 alerjik olabilir ben o dönem verdiğim seyleri kestim (kırmuxı mercimek ceviz ) bunalrdan süphe ettim sudokrem mustela hepsini denedim zeytin yagı arko krem bile ana hiç biri fayda etmedi doktorun popolin omega ve travagasıru sür dedi biraz rahatladı ama tuvaletinş yapınca tekrar oldu cok care göremedim. En son mor desitin kullandım yuksek korumalı olanı cok fayda gördüm ıslak mendil asla pamukla sıldım ve panukla kuruladım sürekli yıkadım 10 gün geçti dediğim gibi yiyeceklere dikkat etmelisiniz cok zor yasadım kanıyordu artık. Doktorun ciddiyeye git dedi eger sizin 10 gecerde mutlaka doktora götürün