gamzeli34 gamzeli34 sudokrem işe yaramaz ben hamilelikte pişik oldum bişeye yaramadı. Bu dediklerimi deneyin isterseniz doktor verdi erimişti resmen silemiyordum yıkıyorduk dokunmadan o kadar kötüydü
Zhlllll Kesinlikle kantaron yağı aynı durumu yaşadım tüm pişik kremlerini denedim abartısız söylüyorum hiç biri iyi gelmedi hatta daha da kötü yaptı kantaron sürdüm hemen iyileşti 👍🏻