serplgktg25 ya üzülmeyin Allah aşkına 😊 bazen gecikir normal ama hamile olsanız da ikiz gibi büyürler ablam böyle büyüttü ve şuan aşırı rahat valla Allah kolaylığını verir benim kızım da 7 aylık eşim ille ikinciyi istiyor ama ben çok çekiniyorum kızımı evlenince ikinci ayda hamile kaldım herkes elinin kınası silinmeden bebek mi yapmış dedi ay saçma sapan laflar hamile halimle kaldıramam yine olsa da güzel olur bakalım 🥰