serplgktg25 benim başıma geldi bebegim 5 aylıkken 2.ye hamile oldugumu ögrendim, 2 hafta konduramadım çok agladım, ilk çocuguma yetemicem diye çok agladım onunla ilgilenemicem diye, ama asla dogurmamak aklımın ucuna gelmedi çünkü ha karnımdakini öldürmüşüm ha 5 aylık yavrumu öldürmüşüm ikiside aynı şey, yetememe duygusu zamanla bitiyo korkma, zorlugu var ama çok zor fakat ilk 2 sene dişimi sıkıcam gerisi kolay, şimdi kızım 19 aylık oglum 7 aylık, ikisi birbiriyle oynamaya çalışıyo gülüşleri yetiyo, şuan için çok zorlandıgım zamanlarım oluyo ama ileride iyikide olmuş dicem eminim, sakın aldırmayı düşünme bacım yicek ekmegi varmış geliyo dünyaya bi şekilde hallersin