serplgktg25 benimde bugün 10-12 gün falan oldu çünkü her ay 2-3-4 gün geri geliyo adetim doğum yapalı 7 buçuk ay oldu 3 yaşında da kızım var 2 tane bebem var yani. Bizde korunuyoruz bu ay benimde ge ikti ben korkuyorum aklım çıkıyo 3.cü olur diye eşim ben bisey yapmadim emin ol şaka yapmıyorum çok ciddiyim korunuyorum yapan benim yapsam söylerim diyo 4-5 gün arayla 2 defa test yaptım ikiside negatif çıktı haftaya kadarda adet olmazsam eşime söyledim bi gün sabah erkenden gider sıra alırsın haberin olsun dedim tamam hayatım dedi. Çünkü randevu alamıyorum 1 haftadır bekliyorum randevu almak için