Canannn123 merhabalar 5.ayımızda uyku eğitimi aldık fakat şu an 7,5 aylığız bozulmaz derlerdi bozuldu biraz.Ama yine de bir düzenimiz hep var.Benim çocuğum ayakta sallanarak uyudu 5.aya kadar.Öncelikle sabah 7 de güne başlatın ve sabah ilk uykuyla başlayın çünkü geceden kalma uyku hormonu hala devam ediyor sabah ilk uykuya dalmak daha kolaydır.Oğlum aşırı tepki verdi evet ağladı yırttı kendini ama her ağladığında kucağıma aldım siyah perdelidir odası bu arada.Tepki veriyordu çok normal beşikde uyumak nedir bilmiyordu.Belki 20 kere ağladı sakinleştir yatağa koy.Ama ağlamasına 1-2 dk müsade edip sonra alıyoruz öp kokla sar sarmala bırak yatağa hafif okşa bu şekilde evet zordu yalan yok ağladı ben direndim ama başarıcaz dedim birlikte.İlk uykudan uyanında 2 saat sonra yatırıyoruz sonra uyanınca 2sa20 dk sonra sonra 2sa30 dk bu üçüncü uyku saati ve 30 dk şekerleme yeterli uyanında 2sa45 dk sonra son gece uykusu yöntem bu sakinleştir yatağa koy.Beyaz gürültüden yararlanabilirsiniz şartlanabilir bu ses var uyku saati gibi uyku öncesi rutinleri de asla atlamayın.Kitap oku kart bak sakin bir ortam olsun odası uyku yeri