Elo89 Canannn123 ay onu sormadım bak ama uykusuz anne kalmasın diye bir kitap varmış ordan bakıp yapmış arkadaşımda bi bak istersen
Elo89 sahrakytpe benimki 12den aşağı uyumazdı sonra rutin oluşturdum 8 8.5 arası banyo yaptırıyorum sonra karanlık loş ışıkta beslenme sonra uyuma 10a çektim sonra sonra 9.5 bazen 9:15 dene istersen
2kedi1beybi Gizemissss yarım saat sonunda döngüye takılıp uyanıyor 25. Dk da siz bir harf okşayıp o döngüyü atlatmayı deneyin uyku eğitmenlerinden öyle okumuştum
Esra-meleK Gizemissss o zaman da gece ve gündüz ayrımını yapamaz bence. Yine de siz bilirsiniz tabi 🤗
Gizemissss Esra-meleK canım bende senin gibi düşünüyordum. Geve gündüz ayrımı yapamaz diye düşünüyordum. Ama youtube da bununla ilgili birkaç uyku eğitmenin videosunu dinledim. Gece gündüz ayrımı sadece yenidoğan için önemliymiş. 4 5 aylık bebekler gece gündüz ayrımını bildikleri için karıştırma olmuyormuş. Gündüzde olsa gecede olsa derin uykuya geçebilmeleri için odanın. Karanlık olması gerekmiş
1balkizannesi Canannn123 06.00 uyanma,08.00 uyku 10.00 uyanma,12.00 uyku 14.00uyanma,16.00 uyku 18.00 uyanma,20.00 uyku 23 beslenme amaçlı uyanma idi bizim 5 aylıkken düzenimiz☺️☺️
Gizemissss 1balkizannesi hey maşallah gercekten okadar saat uyuyormuydu bebeğinz. . Nasıl uyutuyordunuz yaa bizede anlatsanısz. Gündüzleri sürekli 30. Dakikada uyanıyor döngüde. Uykuya dönemiyor valla. 1 saat falan uyusa keşke gündüz uykularının her birini 1 saat uyusa ne güzel olur ya
1balkizannesi Gizemissss 4 aylıkken başladım. Uyku eğitimi verdim. Instagram’da baldan anne var ordaki alt yazılardan bakarak yardım aldm birçok konuda yararlı buldum.
1balkizannesi Gizemissss önce memede uyumayı bıraktım sonra sallamayı bıraktım. Memeden ayırırken yavaş yavaş çektim Her gün bir adım daha yavaş yavaş çektim memesiz uyuyabilir oldu. Sallamayı bırakırken de kademe kademe yavaş yavaş salladım bıraktım yavaş yavaş salladım tabii biraz da ağladı. Ama sonunda kendi başına uyumayı öğrendi. Birazcık da olsa ağlaması gerekiyor.
Derinsmommm Canannn123 canım profilimden bakabilirsin ilk iç gün yaptığım her şeyi yazdım. Belki yararı dokunur.
1balkizannesi Esra-meleK 4 ay 7 günlük diyeyim o bir hafta atak geçirdi. Huysuz bir bebek değildi şükür.🥰🧿 Rabbim herkese bebek büyütürken kolaylık versin herkesin sağlığını sıhhatini versin.
Esra-meleK 1balkizannesi Benim kızım da 4 ay 20 günlük atak haftamız gecti bizde başlayabiliriz ama nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️
Derinsmommm Canannn123 tartışmalardan alta inersen uyku eğitimi 1.gün, 2.gün, 3.gün diye ayrı ayrı başlık açtım