FHKK Deletedmom_23 ya emziricem 2. Bebeğim artı ilk aylar mama takviyesi yapmak istiyorum o yüzden iyi biberon temin edeyim. Olmazsa avent ya da mamajo da olabilir yeter ki meme reddi olmasın 😌
Deletedmom_23 FHKK Mamajoo önermem. Pompam mamajoo. Yanında biberonu da vardı. Ucu pek yumuşak değil maalesef
minecobaan FHKK gerçekten alıp alabilceğin en iyi biberon oğlumda 6 aydır kullanıyoruz aşırı memnumun bir sürü para vermenin hiç lüzumu yok
EsZe FHKK 2 yıl kullandık. Çok memnundum. Ben emzirmedim ama meme reddi yapmayan biberon dendiğinde ilk sıralarda yer alıyor bildiğim kadarıyla
minecobaan FHKK yoo farketmiyo bence bi sorun olacağını düşünmüyorum ama tabiki eğer alabilirsen gidip e bebekten al
yaprak_34 FHKK 9 aydır kullanıyor kızım ucu yumuşak güzel..uç ayrı alınca bayağı pahalı neredeyse biberon fiyatına 😬
deniz-95 FHKK istediğiniz başlığa göre değişir. Az akışlı orta akışlı vs var. Ben orta alışlı almıştım.