Benim bebeğime yoğun bakımda başka bi biberon vermişler o da ona alışınca benim göğsümü asla tutmadı bi süre sagip verdim yani.Neyse sonra araştırınca anne memesine en yakın biberon lansinoh çıktı denedim ve gerçekten 2 3 gün bununla süt içtikten sonra memeyi kavramaya başladı bence mutlaka alınmalı ben yedekledim bile😊 yalniz akış konusunu bilemiyorum bendeki biraz fazla en küçüğü olmasına rağmen ama dediğim gibi meme reddi yasamazsiniz