Ben bişeyi çok merak ediyorum. Mesela post açıp cok kilo aldım diyip üzülen ve caresizce destek bekleyen birine ben zayıfım kilo almak vermek istemiyorum yazmak, bebegimin kilosu düşük yazan birine ayy benimki bilmem kaç kilo doktor cok iyi dedi kg sıkıntımız yok yazmak ya da cocugum uyumuyor yardım edin diyen bir anneye valla bizimki mısıl mısıl uyuyor cok rahatım yazmak, yada dün benim actgım bebegimin dısarda uyumaması bebek arabasını sevmemesiyle ilgili actıgım postun altına bizimki hep uyuyor cok rahat geziyoruz yazmak neyin kafası? Madem halinizden cok memnunsunuz kg sıkıntınız yok neden bu postu acıp okuyosunuz? Derdi olan insanı daha cok üzmek için mi? Sadece meraktan soruyorum?