Tortilla_ aaa demeyin öyle ama oioi candır, blw yapıyorum o olmasaydı kaç tabak kırmıştık bilemem, kayınvalidemler mika 3 göz tabak almışlardı kızım kaşla göz arasında yere atıp kırdı, oioi tabak ve kaseyi vakumundan çıkarsa atsa yere bile bir şey olmuyor, uzun ömürlü bir ürün yani, 2. Bebeği de büyütecek cinsten. Tabii ben aldığımda uygundu, şimdi olsa alır mıydım orası meçhul 🥲🥲 büyük ihtimal alırdım yaaa çünkü hak ediyor 🥰🥰