Bu konuda bir fikrim yok çünkü bizim evde çocuktan öncede sağlıklı beslenme vardı , eşim bu konularda sıkıntılıdır ve eve alınan her türlü gıda ne kadar doğal olabilirse o kadar doğal , benim için önemsiz ama eşim için önemli bende dikkat ediyorum onun için . Ekmek yemeyiz mesela veya makarna fazla yağlı şekerli her türlü yiyecek girmez eve hatta sıvıyağ mesela yıllardır almıyoruz zeytinyağı kullanılıyor az miktarda, canım istediğinde söylerim ama bugün ben makarna yiyeceğim diye tabiki der kendisi yemek istemezse başka şey yer . Çocuk olduktan sonra o yüzden aynı şekilde devam ettik biz . Eve sağlıksız olarak giren tek şey alkolümüz. Yani bizim evde çikolata bile yapılıyor size öyle söyliyim. Ama bu eşimin hassasiyeti yüzünden. Bu yüzden herkes istediği gibi yetiştirebilir , bana göre abartıdır ona göre değildir ama o öyle tercih ediyordur. 🌼