DennizsMommy Neden abartı olsun?
Her insan imkanları dahilinde bebeğini en iyi şekilde büyütmek ister.
Kiminin imkanı siyez unundan ekmektir, kiminin beyaz ekmektir.
Siz de imkanlarınız doğrultusunda en iyisini, en güzelini yapmak istersiniz.
Onların da yaptığı bu.
Kendini kötü hissetme olayı filan bunlar yersiz düşünceler.
Hayatta her zaman bizden daha iyisine sahip, bir üst levelda yaşayan insanlar olacak.
Eğer kötü hissediyorsa takip edilmez. Bu kadar basit.