DennizsMommy Gereksiz saçma şeyler. Kendimi de asla eksik hissetmiyorum, ilk başladığımda normal verilmesi gerekenleri verdim ve sağlığını düşünerek verdim. 1 yaşına yakın kendi yemeklerimizden verdim şu an 20 aylık biz ne yiyorsak onu yediriyorum. Sizde kendinizi hiç kasmayın eksik kalıyor diye. Ruşeymi keçiboynuzu ununu yemedi diye niye eksik kalsın🤷🏼♀️ Doktorların dediği et,balık, bakliyat, yumurta, süt ürünleri bunlar çok önemli bende elimden geldiğince veriyorum. Çok şükür çok da sağlıklı bir evladım var🥰