Ebrudrgt deterjandan çok yukama derecenizle ilgili duru granülmatik 60 derecede çıkarıyor kaka lekesini. Diyelim ki 60 da yıkamayacaksınız, ben de genelde 40 ta yıkıyorum 30 da deterjan erimiyor zaten, o zaman leke kurumadan beyaz kalıp sabunla çitileyip öyle atıyorum. Leke artık iyice yerleşmişse çaresi kosla. Kaynar suya bi ölçek kosla leke çıkarıcı ekleyip soğuyana bekliyorum, önce deterjan eklemeden yıkıyorum, sonra normal duru granülmatikle yıkıyorum. Çıkmayan leke olmadı. Kan damlası çıkmıyormuş kullananlar öyle söylüyor.