Ebrudrgt bende hafta da 1 atıyorum zaten kızımınkileri anca birikiyor 🤷
Önemli olan beklememek bence üstünü değişin bebeğinizin o kirli olan kakalı kıyafeti çitileyin şampuan veya kendi deterjanı ile cıkınca sepetıne asıyor kuruyor sonra kirlilerle tekrar atıyorum Yıkamaya