secoz yok canm ya kimyasal bende kullanmam zaten manyak gbi ne gerek var. Cıkıyo sa dogal yontemler varsa onlarla cıksın. Bebek deterjanyla cıkmıyo ama o Bi grrcek 🤦♀️
Ahaha nevresim bende takmıyorum ya aynen biz Goruyoz bi. Bizimle yasıcak degilya😁😁