BEYZANUR53
Ekmek=epbek
Tosbik=toştik
Corba=çoca
Kurabiye =kubi
Meyve suyu=meyve
Elma=alma
Genel olarak yiyecek İstedigi için aklıma bunlar geldi 2 yasında ama cogu seyi anlasılır ve dogru telaffuz eder
Abim babam annem anneciğim babacıgım dedem anneannem benim, benim olacak gibi ben dilinide cok güzel kullanır