Mommy_ BEYZANUR53 Oğlum 33 aylık olacak aslında çok düzgün konuşuyor ama bi kaç tane var ki gülmemek mümkün değil. Avokadoya akabuno diyor mesela. Her gece uyumadan önce de babasına iyi cegeler, tatlı uyaklar diyor 😅😅 Ha bir de Nizonor var ne olduğunu söylememe gerek yok sanırım 😂
My_little_sunshine BEYZANUR53 Su=vi Meyve suyu = vi vi 😂 top = bo bo zeytin = aytin tiyatro = tiyatvoo İngilizce kelimeleri daha güzel söylüyorlar bence yaa doğuştan daha yatkın oluyorlar ingilizce öğrendiği herşeyi doğru söylüyor.
BEYZANUR53 otose_san bizimkinin de ama canım çekti biyazcıkkkk Saçını açmak çekiyor canı, evin içinde gelinlik giymek çekiyor, gelin damat düğün videosu izlemek çekiyor mesela daha 3 yasjna girmedi bile
Hilalse BEYZANUR53 top-pa kedi köpek-avva su-nana yemek-namna yürümek-tapta gol-dol salıncak-danda bazen dandini açmam içinde danda diyor 20 aylık geç konuşucak sanırım 🥺
BEYZANUR53 Hilalse benm kizim 24 ayına kadar sadece baba dede gibi tekrarli kelimeleri söyledi anne bile demedi ismimi merveyi daha önce söyledi. O sürece kadar hikayeler renk sekil şarkı herseyi öğretmeye çalıştım ama ağzından bsey çıkmadı. 24 ay oldu doğum gününü 3 5 gün geçti tatile gidiyoruz cenesi yolda açıldı biz Sok geçirdik sanarsın o güne kadar ağzını bilerek açmamış ogunden sonra sen ben gibi herseyi konuşuyor hatta lazkopat susmuyor babannesi kilikli🤣
BEYZANUR53 Hilalse tv tablet gibi şeyler çok etkiliyor konuşmayı sizinle beraber tv izleyecekse şarkılı oyunların olduğu mesela sar makarayı mesela aramsamsam gibi şeyleri izleyip hem şarkı söyleyip hem oyun oynayın. Hikaye kitapları özellikle sesli olanlar bu gelişime katkısı var . Kitabin resimlerine bakıp ona sorular yoneltin. Kucuk yaşa öğretmenlik yaparken sınıfımda 3.5 yaşına gelip konuşamayan çok öğrencim oldu sosyallesince ve desteklenince korkmayın konuşuyorlar er yada geç içiniz rahat olsun
Muhasebeciana BEYZANUR53 18 aylik kizim baba( babuuuu) ayakkabilara (baba) 😃😃😃😃 aybüke(aybük), top (dıgal dıgaal) ,amin(amenna) ,acı (aci) suan bunlar geliyor aklima he birde elma (almaaa) 😃😃
Mommysharkdoodoodoodoo BEYZANUR53 otobüs/opogüs Ahtapot/ahpagot Spiderman/skermandır Kırmızı/kırmını 😁 Daha var da aklıma ilk bunlar geldi
Zeliff BEYZANUR53 kızım 14 aylık. Enni baba dede mama memme gel dit gibi basit şeyleri var. Ama bir tanesi varki söyletip söyletip gülüyoruz. Patates=badadaş😂
AnnaKurt Otobüs = otüsss Çikolata = ciiii Hala = Hanaaaa Tavşan = Daaaağșaan Bunları söylemesi çok tatlı 😍 Ha bir de 3 gündür baba bebeğiiim diye sesleniyor 😍😍😍
Yaren5677 BEYZANUR53 sut/hüt Kepce/çepce Araba/adaba Traktör/tiyaktöğe Askim/aççim Kapı/tabı Sogan/ oğa 😆 Ekmek/emek Aklıma gelenler bunlar 😂
BEYZANUR53 Evlatlarimcanlarim masallah kimi cocuk kolay sökermiş dilini dondurmeyi benim kuzenimin oğluna direk bizler gibi düzgün konuşmaya başladı annesi hep der benm oğlum direk çocukluğu geçti keşke böyle komik konuşsaydı diye
Evlatlarimcanlarim BEYZANUR53 evet bnde öyle konusmasini isterdik çok tatlı oluyolar kızım 5 aylık bakalım 😉
eylulmin BEYZANUR53 şapka- yaya, teyze-dıbii, bardak-bada, maymun-manna, peynir-benni, araba-aya daha çook var 21.5 aylık kızım ☺️
Hilalse BEYZANUR53 siz rahatlattınız içimi bi nebze olsun tv keşke hiç izlemese ama en azından ona yemek hazırlarken mecbur açıyorum ve dediğiniz gibi eğitici şeyler sar makarayı dans eti a ram samı daha aklıma gelmeyen bir çok şeyi taklit ediyor bekliyoruz konuşmasını dediğiniz kitaplarıda en yakın zamanda edinicem teşekkürler
minnosum25 BEYZANUR53 patates-patitis Elma-emla , portakal-pokelek ,armut-amıt, çorba-çorda Ekmek-eppek Pekmez-bal(diyor) Yumurta-yumata, Tuvalet-totii İnek-möcük