BEYZANUR53 Haydi çocuklarımızın hangi kelimeyi nasıl söylediklerini yazalım bakalım.neler çıkacak Patlıcan 🍆 Patlamaz Çok / şott Yumuşak / Yumujik Dondurma 🍦 Dondane
Laden BEYZANUR53 bu aralar en çok şeye gülüyorum. Oh beeee kırokilo varmııışşş diye geziyor evde🥲 profilo reklam şarkısı😁 zombiye şombin diyor onada çok gülüyorum☺️
Mircet BEYZANUR53 şapka - şapşa Şeker- şiker Islak mendil - ıslak meyki Domates - donapes Çikolata - çuğa Brokoli- burikino Köpek- küpek 😀😀😀 aklıma bunlar geldi
Tortilla_ BEYZANUR53 Su=Du du Anne=Ayne (bazen anne) Şeker=Ceker Bir defa da çikolataya ciklota demişti 😄
Uzaymekiii Laden ahahahahahaha benim kızım da oh be prodilo diyo😂😂 reklam jinglelarıyla yaşıyoruz sayelerinde😂
Alnalprdha BEYZANUR53 yiramazlık yapıyomusuuuu annee 😅 Sen ni yapiyosunnn yaaaa 😅 Cici cocuk 😅😅😅 (kedi çocuk) Heyalet 😄
BEYZANUR53 Alnalprdha ay bu konuşmaları beni bnden alıyor nasil hoşuma gidiyor onu dinlemek kendince sözler diyor heleki şimdiki nesil doğuştan çok bilmişler böyle otur muhabbet et
Alnalprdha BEYZANUR53 gerçekten öyle bizi şok ediyor her cümlesi mutlu ediyor Allah güzel gunlerini sağlıklarını göstersin inşallah 🥰
Bitikmomi BEYZANUR53 bu ara en çok hoşuma giden kitap - kipap bebeği bırak- bebeti bıgagggg (bebek kardeşi) 😆😆
Usengeccanee Kömür : momur Ekmek : emek Gezmek : Atta Servan : Vavan Ayakkabı : apa Süt : düt Ayran :yayan Yoğurt : yort Su : bu Kedi : Dedi Daha bir çok varda şuan aklıma gelenler🤣
Ohaezgi BEYZANUR53 13 aylık kızım Dede- dide Sedat-cidat (babamın ve kardeşimin adı bu yüzden önce bunu söyledi😂) Abla-aba Baba-babad Su-bış Daha cok kelimesi var ama onları düzgün söylüyor😂
Akayaycan BEYZANUR53 bi öğrenmiş delirdi demeyi delirdi / deliydi of bunu kimden duydu bilmiyorum ama ağzına takıldım sittiy yit Diyo 🤦♀️🤦♀️🤦♀️