Frhnylmz Norveç’te yaşıyorum. Tam 2 hafta önce aynı şeyler başımıa geldi. Tek farkla, bizi doktorlar ve hastaneler ateşi 4.günü bulunca kabul etti. İlk çocuğum ve dolayısıyla ilk ateşli hastalığımız, em büyük tecrübem asla koltuk altından ölçülen ateşe güvenilmeyeceği. Koltuk altı 37,5 gösterirken iç ateşi 39,7’yi gösteriyordı oğlumun. 4 saatte 1 parasetemol verdim, kaşıkla, ateşini düşürmeye yetmedi, sonra nurofenle beraber kullanabileceğimizi söylediler mecbur kalırsak (asla ilk tecihleri olmadığını da ilettiler), biz de eşimle direndik. Çünkü iki ilacı birden karıştırmak 9 aylık bir bebiş için çok fazla geldi. Sık sık duşa aldırdık, odasını 19 dereceye getirdik ve çıplak yatırdık, 4.günün sonunda doktora gittik, sabah hala ateşi vardı ancak sonra mucizevi bir şekilde ateş vs.ortadan kalktı. Hafif döküntüler kaldı o kadar.
Ateş düştükten sonra da kendini 1-2 günde topladı. En zorlandığım şey, asla yiyecek ve içecek kabul etmemesiydi, sıvı kaybı çok olmasın diye sık sık emzirdim. Sadece yoğurda hayır demedi, ateşliyken de bıl bol yoğurt yedirdim, soğuk soğuk iyi gelebileceğini söylediler çünkü.
Frhnylmz