monalissa Frhnylmz benimde oğlumun yüzünde çıkıyor kırmızı bir şeyler alerjimi başka bir şeymi emin olamadım bende, heçen gün ateşide çıkınca götürdük, dr diş ve boğaz enfeksiyonu bir yere geldiği için öyle olmuş dedi.
Frhnylmz monalissa bu hastalıkta anladığım kadarıyla sürekli ateşli olması gerek. Muhtemelen sizinki doktorun dediği gibi diş ve boğaz enfeksiyonu. Mesela şu an bizim de üst solunum yolu enfeksiyonu mu diye değerlendirildi ama ne kulakta ne boğazda bir kızarma yok
Frhnylmz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çok sağolun. Bekliyoruz döküntüyü. Olmazsa başka biseyden şüphe edeceğiz ama işte
Frhnylmz Bburcuu92 size de çok geçmiş olsun. Ateş çok kötüymüs altüst olduk resmen. Gitsin gelmesin birdaha 🥲❤️
SweetPaw Frhnylmz ateş düşüp döküntüler çıkmaya başlayınca rahatlıyor, ateş üç gün sürüyor bir ilacı tedavisi vs yok sadece şikayetleri azaltmaya yönelik uygulamalar yapılıyor geçmiş olsun
Frhnylmz SweetPaw öyleymiş. Döküntü henüz yok ama ateş şükür düştü bugün öğlen. Herkesin anlattığı gibi bir anda düştü. Bakalım döküntü olacak mı. Teşekkür ediyorum çok sağolun ♥️
Frhnylmz ShineThunder size de çok geçmiş olsun. Burada en güvenilir ateş ölçer koltuk altı tercih ediliyor. Doktorumuz özellikle evde 2 saate bir koltuk altından ölçmek gerektiğini söyledi. Orda da baktılar ateşine sık sık aynı gosteriyordu iç ateşi de. Bizde iştah kaybı hiç olmadi sadece biraz kusma vardı onu da reflüsü var ona bağlıyorum zaten kusmaya meyilli bir çocuk. Bol bol da sıvı takviyesi yaptım benim şansım o oldu sanırım
Frhnylmz ZzD her doktor farklı tedavi ediyor demekki. Şurup da vermedi bize. Normalde hiç müdahale etmeyiz bu hastalığa dedi. Fakat bizim böbrek rahatsızlığımiz var o yüzden tedbir amaçlı 3 gün antibiyotik alacağız yarın son gün inşallah gider de gelmez birdaha. Size de çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah