Kizlar kızım 8 aylık 3 gündür ateşli. İlk gün 37.8 i geçmedi ben de enfeksiyon mu değil mi geçecek mi 38 i diye bekledim ikinci gün yani dün akşam 38.3 ü görünce acile gittim. 1 e kadar parol ve antibiyotik takıldı. Kan ve idrar bakıldı ikisi de temiz. Bizi damar yoluyla geri gönderdiler. Ben istedim çocuk uyuyamiyor huzursuz burda diye. Sabah geri gelin dediler. Bugün yine gittik. Antibiyotik diğer dozu takıldı. Yarın da antibiyotik verecekler. Bu arada ateşi bir çıkıp iniyor çok yükseldiğinde calpol veriyorum 4 saat idare ediyor bizi. Üstünü ince giydiriyorum. Gerektiğinde vücudunu siliyorum. Önceki gün ılık duş da aldırdım ama şu an damar yolundan dolayı aldiramiyorum. Sabah uzmana göründük 6. hastalıktan şüphelendi. Başına gelen var mı ne zamna geçti ne yaptınız