Adababy Selin1234 eşim iş yerinden getiriyor canım kendi iş yerinden bana getiriyor sadece (ona kalsa getirmeyecek)
Avsininannesi15 Adababy ikiside ayni oranda :) yani 100 tlye euro alinca satarsaniz 110 tl yapmaz yanliz tl değeri düşünce yükselir. oda ayni oranda dolarda yukseliyor. aynı şey yani
1ana1bebe Zebe arastir istersen canım sanki benim paramla is yapiyorsun kendi paranla ben senin icin diyorum, altin aliyorsun ama fiziki olarak bankanin senin adina altin aldigi ne malum islamda ticaret yaparken somut birsey olmasi lazim
Adababy Tirtilinannesiii eşim çorapçı bebek kilotlu çorablarını tersinden düzüne ceviriyorum sadece canım. Bide onları paketleniyor ama o paketlemesini bana vermiyor çünkü çalışmamı istemiyor. Kızım durmadığı için zaten kendisi harçlığımı paramı falan veriri
GiybetReis 1ana1bebe ama maaşlar bankaya yatıyor. 4bin türk lirası mesela. Sanal yatıyor 😅 sonra gidip çekiyorsun. 😅 sanal banka hesabında olan maaşta dinen uygun değil ozaman. Hatta bazen cekmıyorsun bankada kalıyor paran sanal şekilde biriktiriyorsun kenarda dursun diye😅😅
hulya1406 Adababy bende aynı düşüncedeydim biraz birikmiş dolarım var belli bir tazminatım vardı dolar mı alsam diye düşünürken altın aldığım yere sordum dolar mı Euro mu karlı diye altın her yerde altındır dedi.Düşüncem o yöndeydi ve kendime bir bileklik aldım günlük kullanmaya alalı bir gün oldu.Burma bilezikte düşünüyordum ama yanına yanaşılmıyor 15.000 20.000 TL den başlıyor ve ellerinde yok isteğe göre getirmiyorlarmış.
Adababy hulya1406 altınlarım var altın takılarım var ki ben takı sevmiyorum. Sadeve alyans ve eşim sevgililer gününde kelepçeli bileklik aldı günlük onları kullanıyorum canım para olarak dolar almaga karar verdim 🙃
1ana1bebe GiybetReis ama sen ticaret yapmıyorsun, bi altın alışı yada doviz bozdurma gibi sadece maasini aliyorsun
hulya1406 Adababy oda mantıklı bende düşünmüştüm yine param olursa inşallah öyle yaparım.Altınlarınızı da güle güle kullanın dolarınızı da ☺️
Adababy Farasc dolar yükseldikçe altında yükselmiyor mu 🤷♀️ ama altınlarım var zaten dolarları satıncada altın alırım belki 😋