Kızlar artık elime geçen parayı hesabıma değilde dolar veya euro olarak biriktirmek istiyorum . Eve iş alıyorum onun parasını böyle yatırım yapmak işitiyorum. Bugünden başladım şimdi döviz e gidicem euromu yapsam dolar mı 200 tl var şimdilik ona dolar mı euro mu alsam sene sonu bozdurmak istiyorum. 1 sene hiç ellemeyeceğim sizce hangisi daha çok mantıklı