1ana1bebe GiybetReis ama sen ticaret yapmıyorsun, bi altın alışı yada doviz bozdurma gibi sadece maasini aliyorsun
Adababy Farasc dolar yükseldikçe altında yükselmiyor mu 🤷♀️ ama altınlarım var zaten dolarları satıncada altın alırım belki 😋
hulya1406 Adababy oda mantıklı bende düşünmüştüm yine param olursa inşallah öyle yaparım.Altınlarınızı da güle güle kullanın dolarınızı da ☺️