Bence mamayı değiştirin biz evolvia kullanıyorduk kabızlık yaptı aptamil aldım oda yaramadı bebelac gold çok memnun kaldım gaz problemi bitti birde biberonu değiştirin bence gaz yapmayan biberon alın belki biberon ucunu beğenmiyordur bende değiştirdikten sonra iyi oldu tommee tippee kullanıyoruz çok şükür sıkıntımız yok