tostosata Bebeğim 2 ay 22 günlük avent 1 no kullanıyorum. Hipp mama içiyoruz ama bebeğim kabız oldu sma geçtik daha kötü etti hippe geri geçtik fakat biberonla mama içerken çırpınıyor gece de ayaklarını topluyor ıkınır gibi içiyor. Gündüz diliyle itiyor yarım bırakıyor. Biberonun akış hızı kaynaklı olabilir mi bu 2 numara ya mı geçsem yoksa antikolik 2 no mu alsam. Uzun oldu kusura bakmayın. Ama 1 aydır bu sorun var çıldırcam
Silifkecilegimmisin tostosata 2 no akış hızını arttrmaz mı? Bebeklerde genelde o aylarda gaz problemi oluyor maalesef biz anne sütü ama çocuk sizin dediğiniz gibiydi yine de hangi mama iyi geliyorsa ona devam edin biberon ucu +0 devam edin..
[silindi] tostosata 2 no akış hızı yüksek benim bebeğimde ilk aylarda içerken boğuluyordu veya dediğin gibi oluyordu hatta ben doktora götürdüm aşırı tuhaf gelmişti bana gazdan dolayı içemiyor demişti az içir gazını çıkar devam et demişti
[silindi] tostosata 1 numaraya devam et sakın yükseltme işte o zaman boğulur sen bebeğine mama ver sonra ara ver gazını çıkar devam et tekrar gazı olduğundan çırpınıyor
Mirena tostosata canım o gazdan dolayı oluyor akış hızı artırmak için erken biraz ben wee baby nin biberonuyla içiriyodum çocuk hem boğulur gibi oldu hem de içtiğini geri çıkarıyordu sonra dr.browns aldım içerken ne ağzının kenarından damlıyor ne de diğer biberondaki gibi boğulma sesi çıkarıyor kusması da azaldı gazı da aynı şekilde
tostosata Silifkecilegimmisin kafam karıştı evet :( 2 hızlı olur. Mamanun tadını mı sevmiyo acaba ne zaman tat duyguları oluşuyor peki
tostosata [silindi] günlerdir resmen aradığım yorum çok teşekkür ederim. 1 aydır bebeğim böyle anlamadım gitti. Antikolik biberon alsam 2 no evdeki 1 noyu aparatı na takar veririm olur mu acaba
[silindi] tostosata 2 no nun deliği 1 e göre akışı 2 tık bebeğin daha çok boğulur 1 no dan devam et sen daha çok gaz yaparsın zaten klasik avent biberon kullanıosan antikolik tarzda onlar ve gazı çok varsa bebeğinin gaz ilacı başla doktorla konuş ben 1 ayın sonundan itibaren gaz ilacı ve probiyotik başladım
[silindi] tostosata pardon yorumunu ancak anladım canım antikolik biberona 1 no oluyosan tabiki 1 noyu takabilirsin
[silindi] tostosata probiyotik ben biogaia ve gaz ilacı samp simplex kullandım günde 5 damla biogaia doktor başlattı zaten samp simplex normalde günde 4 defa 15 damla ama ben günde sabah akşam 5 damla vermiştim oğlumda rahatlayınca hiç artırmadım doktorda rahatlıyorsa öyle devam et demişti zaten bu sıkıntını doktorla konuş canım
tostosata [silindi] var kuzu probiyotik ve nurse Harvey’s kullanıyoruz. Başta böyle değildi 50 günlük falan oldu başladı bu sorun. SMa geçtim mama dan mı diye ileri derece kabız yaptı ama kıvranmıyordu içerken 5 6 gündür hip içiyo tekrar kıvranıyor ama kabız değil cıvık da değil afedersin yılan gibi mi desem bilemedim öyle yapıyo
[silindi] tostosata çok fazla mama değişme canım ben ilk aptamil kullandım devam ettim sonra fiyatlr artınca 2 bçk 3 ayından sonra bebelac a geçtim ilk zamnlar çocuk alışamayabilir ama sonra alışıyor hipp rahat kaka yaptırıyorsa devam et ona
tostosata [silindi] doktorum büyüdüğü için az yiyor dedi ne alakaysa. Doktorumu değişeceğim.100 ml içen bebeğim birden 60 içer oldu ne alaka ki büyümeyle
[silindi] tostosata canım bebeklerin atak dönemleride oluyor bak onlarada dikkat et benim bebeğim bi ara hiç doymuyordu 100 içen bebek 150 yi görüyordum şok olmuştum doymadığı içinde uyumuyordu bu bi kaç gün böyle devam etti senin bebeğin belki az yiyordur o süreçte sen biraz çocupunu gözlemleyerek hareket et benim bebeğim 3960 kilo doğmuştu doktor kilolu bebek iştahlı olur demişti bende bebeğim ne kadar içerse o kadar verdim sen sadece şu an barsaklar kendiliğinden çalışmadığı için sen yardımcı olcan bende 1 gün kaka yapmasa paniktim alıp arabasıyla gezidiryordum kaka yapana kadar rahatlıodu gazını çıkarıyordu geliyorduk eve 😂
tostosata [silindi] yarım kutu SMa kaldı öyle😂 boşa gidecek zaten hippte pahalı. Sizin bebiş kaç aylık
[silindi] tostosata zaten ilk ay varya çok anlamıon rahat rahat bakıom hatta ben ilk zamnlar çocuk yiyip uyuyor ohh diosun rahat bakıon bi gaz problemleri başlıyor o zaman çorba oluyon işte şaşırıyon napcağını 😂
yektasmom Bence biberonu değil mamayı değiştirin, benim oğluma da aynısını yaptı hipp. Ondan önce de aptamil denemiştik o da aynıydı. Golden goat kullanıyoruz artık, gaz problemi yok ve geri de ittirmiyor.
tostosata yektasmom canım başta yenidoğduğundan beri hipp kullandık hiç gaz yapmamıştı sonradan değişebiliyor mu bu durum. SMa da kullandım sürekli değişmek zararlı diyorlar
Gmze34 tostosata hip mama diger mamalara gore daha akiskandir su gibidir boğuluyor gibi olur cunku cok fazla mama bebek biberonu cekmeden gelir agzi dolu mamayi hemen yutamaz..