Benim de bebeğim 2 aylık mamayla besleniyor avent in 01 yenidoğan biberonunu kullanıyoruz aynı sıkıntıyı yaşıyoruz bacağıma yan yatırıp içirmeye başlıyorum çocuk kimildana kimildana başı karnıma ayakları dizime doğru pozisyona geliyir 😂 kolik bir bebek çok gazlanıyor içmekte zorlanıyor sık sık ara gaz almam gerekiyor yarım saatte içiyor mamayı gaz almaktan mama da bebivita kullanıyoruz o iyi geldi sma falan yaramadı