Nyles2019 çocukların çoğunda yaşanıyor bu durum. İlk günler iyi gidip sonradan gitmek istemiyorlar. İlk başlarda yeni bi yer renkli oyuncaklı dikkat çekiyor zamanla alışınca sıkılıyorlar. Bir de bu yaşlarda paylaşımcı olmadıkları için birbirlerinden oyuncak alma çok oluyor. O da huzursuz ediyor. Öğretmene gelince çocukların hepsi küçük ve ilgiye muhtaç olduğu için hepsine yetişemiyor. Aslında sınıfta iki öğretmen olması daha iyi böyle durumlarda. Ama malesef ülkemizde yok bu. Siz taviz vermeyin ağlayınca göndermezseniz bunu hep kullanır. Alışacak illa ki sabredin gerekirse okulda bekleyin. Bi de çocuğunuz başka çocukların ailelerini görünce de ağlayabilir benimki nerde diye. Ona göre saati daha kısa tutup zamanla artırarak alıştırabilirsiniz.