Nyles2019 2020 doğumlu kızım :)bizde pazartesi günü başlıyoruz bugün kısa süreli gittik sorun yok ama korkuyorum fırtına öncesi sessizlik olabilir mi diye :) ama kreş sahibi de öğretmenler de yetkililer de şunu diyo ilk günler tabi ki aglayabilir bunda paniklemeyin uyum süreci alışma evresi normal hatta bize soyeldikleri şu çocuğu bize verin ama siz de eve dönün çünkü çocuk ağlayınca anne olarak sizde ağlayacaksiniz biz kimi teselli edelim :) çocuk önceliğimiz merak etmeyin denildi şansıma tanıdığım kişi kızımın yaş grubu ogretmeni kendimi bu açıdan rahatlatiyorum ama bakalım surecimizi ben de merak ediyorum kızım kreşe başlarken ben de ise baslicam umarım şans bizden yana olur süreci sorunsuz atlatırız 🙏🥰🙏