Ehmrytnc anne sütü gayet yeterli dedi yetmiyormuş 6 saatin içinde sarılık oldu kontrolden sonra erken müdehale olsa hemen mama verseydik hastanede yatmayacaktık ömrümden ömür gitti inanın yoğun bakımda kaldık birde bilmiyorum bende kötüm izlemim oldu belki çok çok iyi bir doktordur bilemem ama bir sarılığı Bile bilemediyse diye düşünerek devam etmedim