Demura merhaba, açıkçası bebeği direk sevmesiyle pek ilgilenmedim ben, muayeneleri çok detaylı sorduğum sorulara açıklayıcı ve anlaşılır cevap vermesi ve en önemlisi iş saati dışında telefonuna mesaj attığımda kısa sürede cevap vermesi benim hoşuma giden yanları. Oğlum 17 aylık bir kaç doktora gittim bebeği direk seven bir hekimle karşılaşmadım