Leonsmom ben pazartesi günü A life da nagihan hanıma götürdüm oğlum 7 aylık defalarca aile hekimindeki doktor sincendaki aydede özel kliniğindeki iki doktor bakmasına rağmen dil bağı olduğunu söylemedi ama nagihan hanım bebeğime o kadar özenle muayene etti ki dil bağını öğrendim meğer bebeğim kabız değilmiş gaz sorunu bitmiş makatında çatlak warmış 7 aydır çektiklerimin nedenini öğrendim çok memnun kaldım tawsiye ederim