Ezgiitopuzzz sıfır kol zibina gerek yok bence uzun kol zibin altına bir pijama altı veya ayaklı zibin üstüne de bir tutum ya da ikili takım yeter. 25 derece olduğunda bunlar bile fazla özellikle üzerini çok örtuyorsaniz çok bunalır. Ben ev 25 derece bebeğim de birkaç haftalikken zibin üzerine tulum giydiriyordum. 2 kat giydirince de uzerini ince bir şeyle örtüyordum. 13 aylık oldu evimiz 21 22 derece altına pijama üstüne esofman giydiriyorum yerlerde çok geziyor çünkü. Uyurken bir katını çıkarıyorum. Bu güne kadar çok şükür hiç hasta olmadi demek ki doğru yoldayım 😊