Asel_lena_mom Cennet-Eserr Benim kızımda öyle uyurken çorapla bile uyumuyor çıkarıyor uykuya dalamıyor
BelaCivciv Ezgiitopuzzz Sanki fazla kalın sizin evin ısısına göre🙄 Bizim ev 22-23 derecede olur hep. Uzun kollu zıbın üstünd ya tulum ya da alt üst takım giydiriyorum. Bir çorap o kadar
-Deniz_ 27 günlük bir çıtçıtlı zıbın üzerine alt üst takım ve şimdilik dizlerine kadar gelen yelek, büyüyünce tam olacak inşallah 😁 ince gelebilir hep nohut battaniyeye + kalın battaniyeye sarılı olduğu için ve sürekli uyuduğu için bana ideal geliyor.
Pelin2626 Ezgiitopuzzz 6 aylık bebeğim iç atlet üzerine uzun kol ince body altına çoraplı don ☺️Uyurken de bunların üstüne owli uyku tulumu. Bence kalın giydiriyorsunuz
nihal-oguz1 Ezgiitopuzzz 3 ay 6 günlüğüz evin ısısı 23 25 derece arasında. Kısa kollu zıbın+pijama altı + bunların üstüne de ince bi tulum. Yani alt üst 2 kat giydiriyorum.
Kub_ Ezgiitopuzzz 5 ay 20 günlüğüz ben sürekli zıbın üstüne uzun kollu badi altına bir kat içlik üstüne normal eşofman bazen tek çorap havayı soğuk bulursam evide iki kat çorap giydiyorum bazen yelek giydiriyorum arada çıkartıyorum evin ısısına göre
Samilknur41 6 aylık erkek bebegim Evde = sıfır kol atlet alt üst takım bide çorap. Odamın petekleri bozuk bazen soğuk bırakıyor odayı oyle durumlarda yelek giydiriyor Dısarda = atlet alttan cirtli kazak klatlu çorap kalın bi alt üst takım üstünde kışlık zibin şapka kulaklarını kapatandan bide bi boyunluk. Bi ince ve bi kalın battaniyeyi üstüne ortuyorum
elalin Ezgiitopuzzz evim sabit 22-23 derece klima ile ısınıyorum uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu penye altına iki tane ince pijama ayağına çorap uyurken de gece gündüz pazen havludan battaniye
Lentil Ezgiitopuzzz bizde bu hafta 4 aylık olacağız. Uzun kollu zıbın bir de tulum giydiriyorum. Uykudan uyannca da bir yelek yarım saat fln. Evde 22 25 derece arası değişiyor. Sıcaktan bunalmıyor mu çocuk
DuruMomm 21 22derecede kısa kol zıbın alta ince tayt ve tulum giydiriyorum. Çok kalın giydiriyosunuz. Konusamıyorda anne ben piştim desin :)
sennaaylmz Ezgiitopuzzz ben sadece sifir kol zıbın giydirmiyorum. Uzun kol zibin, ic pantolon, corap, alt ust takim veya tulum. +Uyanikken yelek ve patik. 4 aylığız dogdugundan beri ayni
Citlenbigim22 Ezgiitopuzzz ben mi çok az giydiriyorum sizmi çok bilemedim doğrusu Kısa kollu zıbın bazen sıfır kollu tulum yada alt üst takım külotlu çorap uykudan uyandıktan sonra yelek kızım 4 ay 5 günlük
Lentil Citlenbigim22 bende senn gbi giydiriyorm sadece külotlu çorap giydirmiyorm. Bi düşündüm yani çok mu ince giydiriyorm diye
Bebegimbenm Dün doktora götürdüm tek kat yeterli ve ev ısısı 21 dereceyi geçmesin direnç kazanamaz dedi ben üşürüm o derecede dedim gerekirse siz kazakla hırkayla dolaşın biraz ama evi çok ısıtmayın dedi birde terleyen bebek iyi değildir emzirme dışında terleme olmayacak gibi giydirin dedi sadece banyo yaptıgı zamanlar 23-24 derece olabilirmiş
Mbaby00 Bebegimbenm doğru bilgi kesinlikle ev çok sıcak olmamalı yurtdışındada bu şekilde bilgi veriyorlar
Puffy Ezgiitopuzzz bizimde 25 derece ama tek zıbın giydiriorum alta pijama ve tulum giydiriorum 2 zıbın sıkmaz mı? He bide 2 çorap yada tek havlu çorap malum kızım gazlı ayakların üşütülmemesi gerek gazlı çocuk olunca😅