Ezgiitopuzzz ben söyliyim de nasıl kat giydirilir mğren bacım 🤣 askılı zıbın, uzun kollu zıbın, kalın pijama. Külotlu çorap, ince pijama, kalın pijama. Kalın çorap (en içte ince çorap, toplamda 3 çorap oluyo) 🤣 bu şekilde giyiniyoruz. Ama evim soğuk hiç ısınmıyor. Yatak odası 19derece üstüne çıkamıyorum. Düşün bi de doğalgazım 1200lira geldi 😒