Ezgiitopuzzz 9 aylık kızım. 23 derece üstü olduğu zaman alt üst takım giydiriyorum 2 çorap giydiriyorum, ama 23 derece altında olunca külotlu çorap ve yelekte giydiriyorum , geceleri de eğer 23 derece altına düşerse 1.5 tog değerinde tulumumuz var onu giydiriyorum, 23 derece üstündeyse 1 battaniye örtüyorum açıyor zaten üstünü ama besigimiz petegin yanında