Ezgiitopuzzz Kızlar bebeklerinizi kaç kat giydiriyorsunuz Bebeğim 4 aylık Sıfır kol zıbın + uzun kol zıbın + altta ayaklı pijama + ikili alt üst takım olarak giydiriyorum ben Ev 23 24 bazense 25 derece
a010101 Ezgiitopuzzz kendim gibi giydrym ben kısa kollu gyyym o uzun kollu annenin 1 tık fazlası olacak şekilde
Badiskom Ezgiitopuzzz 6 aylığız uzun kollu zıbın patiksiz alt ve çorap☺️ Uyurken de bi hırka ya da yelek üstüne ev 23 derece civarı
05sema Ev ılık ne soguk ne sicak 2bucuk aylik Sifir kol zibin alt ust takim +corap ve uyaniksa gun ici ince yelek buseklde sapka eldiven kullanmiyoruz kullanamiyoruz😅😅
Alpbeybisininanasi 333 bizde 5 aylığız ev 22-23 derece, ayağını sıcak tut dedi dr. patikli alt ve çorap oluyor ayağında onun dışında uzun kollu zıbın ve alt-üst giydiriyorum, sadece yeni uyanınca üstüne hırka yelek ilave ediyorum
gamzeli34 Ezgiitopuzzz bizim evde 23-24 derece altta bir kolsuz zıbın, üstüne tek kat tulum yada alt üst takım gidiyorum. İçine de ince çorap ama yatarken çıkartıyorum
Goktugkusumgeldi gamzeli34 bende böyle yapıyprum hep cocukları kendimize göre giydirmeliyiz sadece bizim bir tık üstünü de giyebilirler ben bir yerde oyle okumuştum
Bahar8686 Ezgiitopuzzz evin isisina bağlı tabii de fazla giydiriyorsunuz gibi geldi, zibinin biri olmasa da olur sanki ama annesi sizsiniz en iyi siz bilirsiniz tabii ki 🌸
ESunar Ezgiitopuzzz 34 günlük olduk askılı zıbın uzun kollu zıbın kendinden çoraplı alt pijama üstüne de tulum giydiriyorum. Yavaştan tulumu atıp tek kata geçmeye başladım 40ı çıktıktan sonra 2 kat yerine tek kat devam etmeyi düşünüyorum
Melekarzu ESunar biz de 39 günlük olduk uzun kollu zibin, kilitli çorap üstüne de tulum giydiriyorum ben. Evde 24/25derece. Gün içinde güneşe yatırıp pamuk ile her yerini siliyorum ve biraz güneşe öyle kalıyor (5 dk kadad) sonra tek kat giydirip 15 dk da öyle tutuyorum. 😊
Defneeminannesi ESunar bizde 37 günlüğüz bende kolsuz zıbın uzun kollu zıbın altına inve patikli çorap ve alt üst takım giydiriyorum bi de yeleğimiz var evimiz doğalgaz heryeri pişik oluyor sanırım gazla giydiriyorum
Ezgiitopuzzz Teşekkürler kızlar fazla giydirdigimi farkettim tecrubelendim sayenizde 🌹 acemiyim yeni yeni öğreniyoruz
watermelonlove Ezgiitopuzzz alta yarım kol ya da sıfır kol zıbın üstüne alt üst takım çorap dışarı çıkarken altına külotlu çorap gidiyorum 23-24.5 arası derece
Burcu11 Ezgiitopuzzz sizin bir katınız fazla olmalı doktorumuz öyle der hep birde ev ısınız iyi fazla giydiriyorsunuz
Buketpoyraz Ezgiitopuzzz cok sıcak olmuyor mu biz uzun kollu Zıbın üstüne kadife tulum giydiriyorum o kadar , gece de üstüne yelek giydiriyorum ev 21 derece falan 4 aylığız
momand_dad12 Ezgiitopuzzz bence çok fazla giydiriyorsunuz 7 aylık doduğundan beri hep kendimden 1 kat fazla giydiririm şuan da gece gündüz hep uzun kol zıbın üstüne 1 kat da alt üst ya da tulum giydiririm gerçi evin ısısı önemli 22 25 arası oluyor bizim hep
birmelekannesiiio Ezgiitopuzzz bence kalın giydiriyosun uzun kollu zıbına gerek yok öyle alıştırırsan hasta olur hep ben hiç kat kat giydirmedim 10 aylık Allah’a şükür hasta olmadı.. sobalı ev olsa soğuk olsa giydirilir
Bahar8686 Bebeklerin usuyup usumedigini ense sıcaklığını kontrol ederek anlayabilirsiniz. Önemli olan terleyip sogumamasi. Buna dikkat etmek gerekiyor 🌸
Senemmm11 Ezgiitopuzzz bana fazla gibi geldi sizinkiler evin sıcaklığına göre fazla yani. Bizim evimizde ortalama 23-24 derece. Kazağı kalınsa altına sadece sıfır kol zıbın kazağı ve pijamasını giydiriyorum kışlıklar kalın oluyor zaten pijaması falan. Penye tarzı tulumları var onları giydirirken uzun kollu zıbın ve pijama giydirip üstüne tulumu giydiriyorum. (20 aylık)
Elife_unal Ezgiitopuzzz 5 aylık bebeğim 1 tane uzun kollu zıbın 1 tane uzun kollu badi altına kilotlu çorap kilotlu çorabın üstüne pijama 1 tanede çorap