Ezgiitopuzzz bebeğim 4 aylıkken o derece de sıfır kol çıtçıtlı atlet , altına patiksiz kalın pijama, altına çorap , üstüne uzun kol kalın bluz giydiriyordum. 3 aylık olunca zıbın giydirmeyi bıraktım ben. Çorap olmadan ayakları üşüyordu. Şimdi 13 aylım. Uzun kol kazak , altına yünlü pijama, çorap içine çıtçıtlı atlet giydiriyorum. Ev 25 derece