Elif_mira20 çocuğu olan ve eskiden ya neden izin veriyor, çok dağıtıyor, sürekli ağlıyor dediğim gibi gibi ne varsa şimdi hiçbirine laf etmiyorum hatta dışardan eve arkadaşların çocuğu gelse eklemeyin dağıtsin bırakın çocukları diyorum.evlatlar candır.onlarin yanında hiçbir şeyin kıymeti yok💓💕🥰🤗