Banu- Elif_mira20 anne olduktan sonra çok şey varda ilginç olanını söyleyim meğer avm’lerde ne çok bebek arabası varmış, meğer sokaktan geçerken ne çok ağlayan bebek varmış diye düşünmüştüm. Algıda seçicilik.
cydknc Elif_mira20 sadece çocuk ağlaması değil tvde falan aç kedi köpek görsem üzüntüden kahroluyorum. Çocuğum gibi geliyolar.
Elif_mira20 Elifinannesii_ oyss miss gibi bende gece uyuyunca çok özlüyorum uyansada doya doya öpsem diyorum
Deletedmom_13 Elif_mira20 12 saat sancı çektim hele son saatler ölsem daha iyiydi diye bağırdığımı ağladıgımı biliyorum. Aşırı aşırı zordu böyle olacağını tahmin etmiyordum. 2. Çocuktan öylesine korkuyorum ki bi daha cesaret edip doğuramam galiba