tubiiik_ Elif_mira20 sezeryan oldugum icin aradan biraz zaman gecmesi bekliyorum normal dogum olsaydi 40 cikar cikmaz yapardim 🤣
Elif_mira20 tubiiik_ ben hem 9 saat sancı çekmiş sonra sezeryana alınmış biri olarak söylüyorum herkese göre farklıdır ama bence sezeryan doğum bir nimet o sancıyı bir çeken bilir ben en son ölemiyorum diye bağırıyorfum çok zoddu
honeyybee_ Elif_mira20 panik atak ve ansksiyete oldum birde asiri takintili ruh sagligim bozuldu galiba surekli dusunmekten off of
Elif_mira20 honeyybee_ ay kimde yok ki inan anne olan hemen hemen yüzde 80 var onlar takılma annelikte böyle bir şeymiş
Elif_mira20 minimilena ben taö bir türk kahvesi bağımlısıydım artık soğuk soğuk içiyorum tam yapıp içicem bir ağlama sesi🤣
Elif_mira20 asllcck ahahah siz yatak odasını alsaydınız kız ben kocayı oturma odasına gönderdim yatakta beraber yatıyoruz kızımla
tubiiik_ Elif_mira20 ilk hamileligim oldugu icin sancida cekmedim benim acil sezeryan oldu premature dogdu oyuzden normal dogumun nasil bisi oldugunu bilmedigim icin sezeryanimda guzel gecti ama karnim buyudukce ic dikisler sorun olmazmi diye korkuyorum
Deletedmom_13 Elif_mira20 12 saat sancı çektim hele son saatler ölsem daha iyiydi diye bağırdığımı ağladıgımı biliyorum. Aşırı aşırı zordu böyle olacağını tahmin etmiyordum. 2. Çocuktan öylesine korkuyorum ki bi daha cesaret edip doğuramam galiba
cileklicheesecake Elif_mira20 hiç boşluk olmuyo valla çok güzel oluyoda çocuk sesi duyunca bi an şarteller iniyo benim bi çocuk arayışına giriyorum 😂
Elif_mira20 tubiiik_ 40 günde inanılmaz d0zelitorsun hiç bir şeyin kalmıyor merdeyse merak etme ben ilk ayağa kalktığımda kahkaha attım hemşireler bile şaşırdı senin ağlaman kazımdı genelde ağlıyorlar felan dedi ilk sezeryan olsaydım belki ağlardıö ama o sancıları çekince o bana hiç bşrşey gibi geldi rabbim sana bağışlasın minik mucizeni canım bemim
goktugmom_061220 Elif_mira20 Kimse dokunmasın istiyorum. Oğlum çok sakin bir bebek. Çevremdeki bazı insanlar çocuğumu zorla kucaklarına ala ala sinir küpü yaptılar resmen. Çocuk istemiyor. Bende izin vermiyorum
Muhasebeciana Elif_mira20 ay evet ya vallahi yuregim parcalaniyor birde dil aliskanligi hep kedi kopek bile sevsem annemm diye sevmeye basladim anne olduktan sonra 😃😃
Cernn Kariyer, şık kıyafetler, kaliteli eşyalar gibi önceliklerim vardı, şimdi hiçbirinin önemi yok, önemli olan bebeğimin sağlıklı ve vicdanlı bir birey olması. Bebek her şeyden önce geldi anne olduktan sonra :)
Elif_mira20 Cernn kesinlikle bende süsüme püsüme çok takılan makyajsız asla dolanmayan bir kadındım taki mucizem gelene kadar ilk başlarda parfüm vile kullanmadım kokumu vilsin diye şimdilerdw enswmw sıkıyorum sadece ona gelmesin diye